8 Mart 2012 Perşembe

Bazen Sabretmek Gerek


        

         Bir şeyi delice arzuladığımda o şey nedense bir türlü gerçekleşmiyor. Arzuladığım o şeyi şayet sıradan bir olaymış gibi düşünürsem bu sefer de o olay bir bakmışım gerçekleşmiş. Bu durumu açıklamak bana oldukça güç geliyor. Diyorum ki kendi kendime acaba bu evrene mesaj olayı harbiden de var mı? Ama bu durum gerçektende varsa bende ters orantılı bir şekilde çalışıyor. Bu duruma çok canım sıkılıyor. Niye bu durum bende ters çalışıyor?
         Ben de dedim ki kendi kendime bir şeyi olduğundan fazla önemseme çünkü bir şeyi haddinden fazla önemsersen değeri gereksizce büyür tabiri caizse bir yerleri kalkar. Eğer bir şeyi çok istiyorsan da sabretmeyi bileceksin. Sabır etmek büyük erdemdir ve sabreden sonunda zafere erecektir.Bu evren olaylarına filan da aslında fazla kanmamak gerekir diye düşünüyorum bir şeyi istiyorsan eğer çabucak gerçekleşsin diye uğraşma hüsrana uğrarsın sabret ve sabrederkende gerçekleştirmek istediklerin için çalışmayı unutma yani unutmamak gerekir tabi... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder