26 Nisan 2012 Perşembe

Ne yazdığımı bilmiyorum ki :)




Beynimde binlerce düşünce binlerce kelime dönüyor ama hiçbiri birleşip bir cümle kuramıyor. Uzun zamandır bloğa yazmıyorum.
Pardon daha doğrusu yazamıyorum.

İçimde bir yerlerde bir hüzün var, bir yerlerinde yaşama sevinci bir yerlerde dışa vurulmayı bekleyen binlerce kelime bir yerlerde kapıları kapatıp içeriye kimseyi almama duygusu…

Bir yerim yaşamak güzel şeybe kardeşim derken diğer yanım neden yaşıyoruz duygusuyla dolu buaralar.

Hepimiz bazen korkuyoruz bazen cesaretleniyoruz hayata karşı
Ve hepimiz karmaşık duygular içinde

Yoksa yanılıyor muyum?

Karışık duygular, karışık ruh halleri ve karmaşık hayatlarımız…
Kaçımız hayalimizde ki amaç için çırpınıyor ki...
Ne yapmalı bilmiyorum.
Bilsem ben yapardım zaten dimi.

Neyse siz de anladınız kafamın ne kadar karmaşık olduğunu
Bari o zaman bırakın her şeyi
Gelin şarkı söyleyelim..
Orada olmak harika olurdu.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder