17 Nisan 2012 Salı

Utanç




         Bir çocuğun teninden etkilenmek hayvanca değildir; çünkü hiçbir hayvan yavru bir hayvandan etkilenmez. Hayvanlara haksızlık etmemek lazım…

         Bir kadının gücüyle bir erkeğin gücü eşit değildir. Bu bilinen bir gerçektir. Bunu bilebile bir kadına el kaldırmak erkeklik değildir, karaktersizliktir.

          Daha bugün yolda işe gelirken babam yaşında ki adamın kardeşim yaşında ki liseli bir kızın bacaklarına nasıl aç bir yaratık gibi baktığını gördüm. Tiksindim, insanlıktan utandım.

          Ne diyeceğimi bilemiyorum… Bunu yazmanın zorluğu da içerisindeyim. Ben bunları yazmaktan utanırken onların yaptıkları hakikaten midemi bulandırıyor.

    Ama maalesef 13 yaşındaki kızın uğradığı cinsel saldırıda bile koca koca herifleri suçsuz buluyor bu ülkenin mahkemeleri…?

          Daha biz neyi konuşuyoruz ki…



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder