21 Mart 2012 Çarşamba

Ölüm



O değil de acaba ölmek nasıl bir şeydir.

Hiç düşündünüz mü kendi ölüm anınızı, acaba tabutunuz merdivenlerden aşağı indiğinde o olayı seyredebilecek misiniz, filmlerde hep öyle olur ya hani, düşüncesi bile kötü dimi ama düşünmeyince de ölmeyecek miyiz sanki…

Belki de ölüm güzel bir şeydir, bir uyanıştır.

Sonuçta dünyaya gelişimizin bir amacı olmalı dimi boşu boşuna gönderilmiş olamayız.

Offff kafam karıştı benimde, neyse yeter bu kadar en iyisi, yazıda istediğim gibi gitmedi zaten J

5 yorum:

  1. Dün bitişleri merak ederim konusuyla ilgili bir şey yazmıştım. En azından bu konuda öyle bir merakım yok.:) Merak etmiyorum hatta ölmek kelimesi bana çok itici ve korkutucu geliyor.

    Bu arada son paragrafdaki espri hoşuma gitti. En azından ne demeye çalıştığını anlıyoruz değil mi?:) Bende saçmalarım bazen.:P

    Not: Google profili kullanıyorsun zannedersem. İlk önce bende o haltı yemiştim o yüzden takip eden, gelen giden olmuyor diye üzülüyordum ama bu illet yüzünden olduğunu anladım çok sonra. Blogger profiline geçmelisin.

    YanıtlaSil
  2. ölmek belkide güzel bir şeydir bilmiyoruz ki :) buarada tavsiyen için teşekkür ederim fakat bu konuda sanırım biraz cahilim :) çünkü blogger hesabına nasıl geçeceğimi bilmiyorum.

    YanıtlaSil
  3. Bende tam olarak şöyle yap böyle yap diyemem, çünkü çok kurcaladım nasıl geçtiğimi ayrıntısıyla hatırlamıyorum. Sonra google hesabımı komple kapattım. Sonra yaklaşık 24 saat kadar sonra kendi geçti.

    Bu arada şu kelime doğrulamayı da kapatır mısın? Usandırıyor milleti. :)

    YanıtlaSil
  4. hadi bakalım o zaman bizde bir gün şansa denk geliriz umarım :) bu arada seni usandırmasın kelime doğrulama bende en kısa zamanda onu iptal etmeyi becerebileyim. :)

    YanıtlaSil
  5. ölüm denilen aslında yaşamdır ama bunu bilende yok biz ölüyüz aslında şuan.rüyalarımızda gerçek yaşamdan kesitler gibi bişey.

    YanıtlaSil